تعرفه های سئو سایت در سال 1402

تعرفه های سئو سایت در سال 1401

برنزی
5 میلیون / ماهانه
  • تولید محتوا بیش از 5000 کلمه
  • بهینه سازی و آپدیت محتواهای قدیمی
  • جستجوی برای کلمات کلیدی پربازدید
  • افزایش رتبه حداقل 5 کلمه کلیدی
  • آنالیز URLها و بک لینک ها
  • آنالیز رقبا و ساختار سایت
  • آنالیز محتوای تکراری و زامبی
  • ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول
  • ثبت sitemap در سرچ کنسول
  • بررسی و رفع خطاهای سرچ کنسول
  • مانیتورینگ ماهانه سایت و سرور
  • بررسی و انجام به روزرسانی ها
  • بهینه سازی عنوان 10 صفحه
  • بهینه سازی انکر تکست ها
  • بهینه سازی متن جایگزین تصویر
  • شناسایی و رفع خطاهای 404
  • ساختن صفحه 404 سفارشی
  • ایجاد و بهینه سازی robots.txt
  • ساخت و بهینه سازی sitemap
  • لینک سازی داخلی و خارجی
  • چک کردن حجم صفحات سایت
  • ساخت بلاگ و شبکه های اجتماعی
  • ارائه گزارش ماهانه از سایت
  • گزارش اقدامات انجام شده
  • گزارش و آنالیز ترافیک سایت
  • ساخت لینک های طبیعی 5 عدد
سفارش دهید
نقره ایی
10 میلیون / ماهانه
  • تولید محتوا بیش از 10000 کلمه
  • بهینه سازی و آپدیت محتواهای قدیمی
  • جستجوی برای کلمات کلیدی پربازدید
  • افزایش رتبه حداقل 10 کلمه کلیدی
  • آنالیز URLها و بک لینک ها
  • آنالیز رقبا و ساختار سایت
  • آنالیز محتوای تکراری و زامبی
  • رپورتاژ آگهی 1 عدد در ماه
  • ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول
  • ثبت sitemap در سرچ کنسول
  • بررسی و رفع خطاهای سرچ کنسول
  • مانیتورینگ هفتگی سایت و سرور
  • بررسی و انجام به روزرسانی ها
  • بهینه سازی عنوان 20 صفحه
  • بهینه سازی انکر تکست ها
  • بهینه سازی متن جایگزین تصویر
  • شناسایی و رفع خطاهای 404
  • ساختن صفحه 404 سفارشی
  • ایجاد و بهینه سازی robots.txt
  • ساخت و بهینه سازی sitemap
  • لینک سازی داخلی و خارجی
  • چک کردن حجم صفحات سایت
  • ساخت بلاگ و شبکه های اجتماعی
  • ارائه گزارش ماهانه از سایت
  • گزارش اقدامات انجام شده
  • گزارش و آنالیز ترافیک سایت
  • ساخت لینک های طبیعی 10 عدد
  • آموزش تولید محتوا با هدف سئو
سفارش دهید
طلایی
15 میلیون / ماهانه
  • تولید محتوا بیش از 15000 کلمه
  • بهینه سازی و آپدیت محتواهای قدیمی
  • جستجوی برای کلمات کلیدی پربازدید
  • افزایش رتبه حداقل 20 کلمه کلیدی
  • آنالیز URLها و بک لینک ها
  • آنالیز رقبا و ساختار سایت
  • آنالیز محتوای تکراری و زامبی
  • رپورتاژ آگهی 2 عدد در ماه
  • ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول
  • ثبت sitemap در سرچ کنسول
  • بررسی و رفع خطای مربوط به موبایل
  • بررسی و رفع خطاهای سرچ کنسول
  • مانیتورینگ هفتگی سایت و سرور
  • بررسی و انجام به روزرسانی ها
  • بهینه سازی عنوان 30 صفحه
  • بهینه سازی انکر تکست ها
  • بهینه سازی متن جایگزین تصویر
  • شناسایی و رفع خطاهای 404
  • ساختن صفحه 404 سفارشی
  • ایجاد و بهینه سازی robots.txt
  • ساخت و بهینه سازی sitemap
  • لینک سازی داخلی و خارجی
  • چک کردن حجم صفحات سایت
  • ساخت بلاگ و شبکه های اجتماعی
  • ارائه گزارش ماهانه از سایت
  • گزارش اقدامات انجام شده
  • گزارش و آنالیز ترافیک سایت
  • ساخت لینک های طبیعی 15 عدد
  • ارائه گزارش از وضعیت رقبا
  • تولید کامنت های کلیدی در سایت
  • آموزش تولید محتوا با هدف سئو
  • و 10 ها اقداماتی که برای بهبود سایتتان موثر می باشد
سفارش دهید

فهرست

قیمت سئو سایت در سال 1401

قطعا شمایی که وارد این صفحه از سایت سئوفند شده اید حداقل با سئو آشنایی دارید و میدانید که سئو چیست، اما مختصراً هم برای یادآوری توضیح مختصری ارائه می شود:

به مجموعه کارهایی که انجام میدهید تا سایت شما رتبه بهتری در موتورهای جستجو  (مانند گوگل) داشته باشد و تا به افراد بیشتری نمایش داده شود سئو میگویند.

این روزها داشتن یک وب سایت بدون در نظر گرفتن معیارهای سئو عملاً ارزشی ندارد زیرا تا زمانی که با زبان موتورهای جستجو برای رتبه بندی آشنایی نداشته باشید و یا دانش الگوریتم ها و به روز رسانی ها را نداشته باشیید بنابرایرن نمی توانید در نتایج جستجوها توسط دیگران دیده شوید.

در سئوی سایت چه کارایی انجام می شود؟

برای اینکه سایت سئو باشد با توجه به شرایط سایت باید اقدامات زیادی صورت گیرد که در لیست زیر صرفا برخی از موارد که انجام می شود ذکر شده است:

1- ایجاد sitemap و بهینه سازی

2- بهینه سازی و سئو عناوین صفحات، کلمات کلیدی و… (Description، Robots و …)

3- فعالسازی Htaccess. و ویرایش مطابق قوانین و نیازهای سئو

4- فشرده سازی و minify کردن فایل های JS

5- فشرده سازی و minify کردن فایل های CSS

6- بررسی URL  سایت و اصلاح آن ها

7- چک کردن و اصلاح ایندکس follow یا nofollow های سایت

8- فعالسازی Gzip در سایت به منظور فشرده سازی داده ها

9- فعالسازی Cache سایت

10- به تاخیر انداختن فایل های JS درمان لود سایت

11-فعالسازی Lazyload تصاویر

12- مرتب سازی ترتیب بارگزاری وجرای فایل های CSS و Javascript

13- سئو و کاهش حجم تصاویر (نوشتن متن جایگرین (Alt) برای تصاویر)

14- لینک سازی داخلی و خارجی

15- اضافه کردن Expires Headers برای انواع فرمت ها

16- ثبت نام سایت در گوگل سرچ کنسول

17-کاهش حجم  و بهینه سازی حجم سایت

18- لینک بیلدینگ داخلی در صفحات سایت

19-چک کردن ریداریکت های اعمال شده در سایت

20- بررسی ویژگی Keep Alive

21- افزایش سرعت سایت کلی

و…

انواع تعرفه سئوی سایت در سال 1401

انواع تعرفه سئو سایت

امروزه بدون توجه به استانداردهای سئو، داشتن یک وب سایت هیچ ارزشی ندارد، زیرا اگر زبان ماشین رتبه بندی را ندانید یا از الگوریتم ها و به روز رسانی ها را اطلاع نداشته باشید، نمی توانید در نتایج جستجو توسط کاربران حضور موثری داشته باشید. یک متخصص سئو کسی است که تجربه کاربری خوب را می داند و تشخیص و دانش خوبی عملکرد موتورهای جستجو دارد. این دو عبارتند از «رفتار مخاطب» و «دانش نحوه کار موتورهای جستجو» که اساس مذاکرات بین کارفرما و مشاور سئو هستند.
 

1- سئو سایت به صورت ماهانه

به علت پیچیده بودن مبحث سئو و عدم تعیین دقیق رتبه بندی ها به علت به روز رسانی های مکرر از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل انتخاب پلن به صورت ماهانه جزو معقول و منطقی ترین روش های سئو می باشد که اکثر سایت هایی که رتبه برتری دریافت کرده و آن حفظ نموده اند از این روش برای سئوی سایت خود استفاده می کنند.
این روش از سئو این امکان را برای شما فراهم میکند که صورت شفاف درخواست خود را مطرح نموده و با خیالی آسوده و مطمئن به رتبه مدنظر خود دست یابید.
 
مزایای سئوی ماهانه:
– تعریف سئو و مسیر قرارداد از ابتدای پروژه
  •  
  • – دائمی بودن نتایج به دست آمده در روش از سئو سایت
  • – هزینه کلی سئو سایت شما به طور موثر به صورت اقساط طی چند ماه پرداخت می شود.
  • – اکثر شرکت های معروفی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ در دنیا فعالیت می کنند از این سیستم قیمت گذاری استفاده می کنند.
  • – گزارش های ماهانه بر اساس خدمات سئوی انجام شده در وب سایت خود دریافت می کنید.
 
معایب سئوی ماهانه:
  •  
– هدر رفت هزینه در صورت سفارش یک ماهه (زیرا نتیجه سئوی امری است که در دراز مدت حاصل میشود)
– حداقل می بایست 4 تا 6 ماه قرارداد تنظیم شود.
– عدم لغو قرار داد به علت قرارداد طولانی مدت (البته میتوان در قرارداد این مورد را ذکر کرد)
 

 

2- سئو سایت طبق کلمه کلیدی

  • همه سایت ها تمایل ندارند تا در تمامی کلمات مرتبط با سایت خود رتبه داشته باشند و معمولا بررسی ها را در کلمه های مربوط به حوزه فعالیت خود انجام میدهند و یک کلمه را به عنوان کلمه هدف انتخاب میکنند.
در این نوع از تعرفه سئو سایت عملکرد سئوکار به این صورت است که کارفرما کلمه ایی را انتخاب میکند تا رتبه خود را در کلمه انتخابی افزایش دهد انتخاب کلمه میتواند بسته به سیاست کارفرما و حوزه فعالیت سایت متفاوت باشد به گونه ایی که در نهایت به خرید مشتری یا ثبت سفارش خدمات از سمت کاربر منجر شود.

مزایای سئوی کلمه کلیدی
– تنوع کلمه کلیدی
– اندازه گیری اقدامات
 

معایب سئوی کلمه کلیدی

– اولاً امکان دارد ظرف مدت معیّن کلمه کلیدی به رتبه دلخواه نرسد یا اینکه نیاز به زمان بیشتری داشته باشد- ثانیاً امکان دارد پس از رساندن کلمه کلیدی هدف به رتبه مدنظر بعد از مدتی کاهش رتبه مشاهده شود که در چنین شرایط هایی توصیه می شود شرکتی که سئو مربوط به سایت را انجام داده است در خصوص مشکل اول تمامی نکات را در قرارداد قید کند که اگر مسئله ایی وجود داشت باعث نارضایتی طرفین نشود و در خصوص مشکل دوم نیز می بایست پیشنهادهایی در خصوص فعالیت پس از تحویل پروژه ارائه شود که زحمات سئوکار و هزینه کارفرما ارزش خود را حفظ کند.

قیمت سئوی سایت پروژه هایی

3- سئو سایت پروژه ایی

قیمت گذاری سئو بر اساس پروژه به این صورت است که پارامترهای مورد توافق در جلسه مشاوره سئو از جمله افزایش ورودی سایت به میزان مشخص، بهبود رتبه در کلمات کلیدی از پیش دارای رتبه می باشند و ساخت لینک و افزایش فروش در محصول خاصی و غیره است.
قیمت توافق شده در اولین جلسه جایگاه فعلی سایت، تعداد کلمات کلیدی در نظر گرفته شده و سختی کلمه، تعداد بک لینک های مورد نیاز برای خرید، میزان محتوای ایجاد شده و زمان مورد انتظار برای دستیابی به نتیجه است. . پس از اتمام پروژه و رسیدن به هدف مشخص شده، رتبه سایت پایدار خواهد بود، زیرا برای افزایش رتبه از روش های کلاه سفید و اصولی استفاده شده است.
البته باید بدانیم که سئو یک فرآیند مستمر برای طول عمر سایت است و پس از اتمام پروژه، تولید محتوا و گرفتن بک لینک باعث حفظ رتبه و بهبود آن می شود. بنابراین همیشه به مالک سایت ها توصیه می کنیم که این نکته را رعایت کنند تا پس از اتمام پروژه نیز مشتریانشان کاهش پیدا نکنند.
 
مزایای سئوی پروژه ایی سایت
–  گزارش دقیق نتایج و گزارش گیری
–  ماندگاری طولانی مدت
–  ارائه گزارش دقیق عملکرد بعد از به اتمام رسیدن قرار داد
 

معایب سئوی پروژه ایی سایت

–  سطح هزینه نسبتاً بالا
–  عدم پرداخت به صورت اقساطی
–  حداقل زمان رسیدن به نتیجه 4 ماه
 
 
 4- سئو سایت ساعتی
همانطور که از نام این روش نیز مشخص است محاسبه هزینه آن به ازای خدمات مشاوره سئو و یا خدمات بهینه سازی سئو به صورت ساعتی انجام می شود و شما می توانید به اندازه وسع خود یا اهمیت یا سختی یا پیچیدگی کلمه کلیدی خود هزینه کرده و مشاوره دریافت کنید.
بسته به نوع و میزان خدمات سئوی که دریافت می کنید، انتخاب روش مشاوره ساعتی سئو که بین 100000 تومان تا 700000 تومان در ساعت هزینه دارد معمولاً نکات کلیدی و مهم، استانداردها،ترقند و تکنیک های سئو و تجربه مورد نیاز برای بهبود و بهینه سازی را در اختیار شما قرار می گیرد.
توجه داشته باشید که در روش سئو ساعتی، مهارت، تخصص و تجربه کارشناس سئو بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده خواهد بود و در صورت دریافت خدمات سئو ساعتی از افراد مبتدی یا با دانش کمتر، می توان هزینه زیادی را بدون هیچ گونه تاثیر مثبتی خرج کرد.
در تیم مربوط به سئوی سئوفند با توجه به وضعیت فعلی وب سایت شما و بررسی آن، بهترین و موثرترین نکات بهینه سازی سئو را که مناسب و مختص وب سایت شما می باشد در اختیار شما قرار می گیرد که در کمترین زمان ممکن شما را به مقصود خواهد رساند.
با روش های مشاوره ساعتی سئو، معمولا فقط خدمات مشاوره ای دریافت می کنید و مسئولیت پیاده سازی و انجام کارهای بهینه سازی را بر عهده خود یا مدیر سایت می باشد. بنابراین سئو ساعتی تنها در صورتی برای شما مناسب است که دانش لازم برای بهینه سازی سئو (HTML، CSS و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در سایت خود) را داشته باشید. علاوه بر این، هیچ تضمینی برای دستیابی به نتیجه نهایی با این راه حل وجود ندارد زیرا عملکرد عملیاتی بر عهده گروه سئوفند نیست.
 
مزایای سئو ساعتی سایت:
– هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها
– به میزان نیاز خود هزینه پرداخت می کنید
 
معایب سئو ساعتی سایت:
– باید دانش کافی در زمینه های برنامه نویسی داشته باشید
– تضمینی در حاصل شدن نتیجه قابل پیش بینی نمی باشد
– عدم اطلاع از محوه اجرای مشاوره توسط کارشناس سئو

آنالیز سایت و کلمه کلیدی رایگان

در صورتی که تمایل دارید در رتبه خاصی پیش از خرید بررسی از کلمه کلیدی مدنظرتان به صورت کامل و رایگان انجام شود می توانید فرم مقابل را پر کرده و سپس منتظر تماس ما باشید تا گزارش کاملی از  از سایت خدمت شما ارائه شده و در صورت تایید روند سئو بر روی سایتتان انجام شود.

یکی از موارد موثر در انتخاب مسیر با استراتژی کارآمد بررسی به صورت دقیق از سایت می باشد که سئوفند در این قسمت از مقاله از شما میخواهد از این بابت نگرانی نداشته باشید و تمامی نکات مربوط به بررسی را به ما بسپارید

فرم درخواست آنالیز رایگان سایت پیش از سفارش




    قیمت سئو در سال 1401 چگونه محاسبه می شود؟

    هزینه یک پروژه سئو بر اساس اهداف، چارچوب زمانی و بودجه شما تعیین می شود. گاهی اوقات ممکن است بودجه با اهداف یا زمان مطابقت نداشته باشد زیرا زمان و اهداف هزینه را نیز تعیین می کنند. تحلیل کلمات کلیدی و میزان فعالیت رقبای شما نیز یکی از پارامترهایی است که بر قیمت سئو تاثیر می گذارد. یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت یک وب سایت سئو، تجربه تیمی است که سئو را برای شما انجام می دهد. هرچه تجربه و نمونه کار این تیم بهتر باشد، در دراز مدت هزینه پروژه سئوی شما کمتر می شود.
    هزینه انجام سئو به تعداد کلمات کلیدی انتخاب شده، سختی کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، موقعیت فعلی سایت و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. هزینه انجام سئو در نهایت توسط تیمی از کارشناسان سئو بر اساس تحلیل سایت تعیین می شود.
    به یاد داشته باشید که افشای هزینه های سئوی وب سایت بدون بررسی اولیه از نظر منطقی و قراردادی اشتباه است و اگر شخص یا تیمی این کار را انجام دهد، ممکن است اعتبار و تخصص آنها زیر سوال رود.
    به طور کلی قیمت یک پروژه سئو مانند هر پروژه دیگری به خدمات سئوی ارائه شده توسط سئو یا تعهد به نتیجه نهایی پروژه بستگی دارد.
    برون سپاری سئو به شرکت های حرفه ای باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.
     
    قیمت سئو در سال 1401 چگونه محاسبه می شود؟

    میانگین هزینه پروژه سئو در سال 1401

    سئو یکی از مهم ترین روش های بازاریابی دیجیتال است، اما محاسبه هزینه های دقیق آن اندک پیچیده است.
    در اکثر خدمات سئو بسته به سطح خدمات بین 100 هزار تومان تا 20 میلیون هزینه دارند. این خدمات از کار با مشاور ساعتی گرفته تا استخدام آژانس برای سئو ماهانه متفاوت است.
    برای در نظر گرفتن این نسبت، یک کسب و کار کوچک با یک وب سایت 15 صفحه ای معمولاً در انتهای طیف قرار دارد، در حالی که یک فروشگاه تجارت الکترونیک با بیش از 50000 محصول سزاوار بودجه سئوی بیشتر است.

    سوالات متداول مشتریان...

    قطعا بله

    شما مسابقه دومیدانی را در نظر بگیرید، اگر کلمه کلیدی شما رتبه ایی نداشته باشد باید از صفر شروع شود اما در صورتی که شما کارهای ابتدایی  و اولیه را انجام داده باشید از چند قدم جلوتر پروژه استارت می شود و قطعا در مدت زمانی کمتری به نتیجه خواهید رسید.

    البته دقت نمایید فعالیت هایی که از قبل انجام داده اید نیز می بایست بررسی شود، زیرا ممکن است مسیر غلط و استراتژی اشتباهی رو انجام داده باشید که پس از بررسی مشخص خواهد شد.

    بستگی دارد.

    در صورتی که تمام موارد که توصیه می شود عملی شود می توانید به بهترین رتبه مدنظر خودتان دست یابید.

    زیرا همانطور که شما تلاش میکنید به رتبه اول دست یابید سایت هایی که رتبه برتر را دارند تلاش میکنند که رتبه خود را حفظ کنند.

    اما با استراتژی های طراحی شده و برنامه ریزی های انجام شده می توانید در مدت زمانی که به شما وعده داده شده است به بهترین رتبه دست یابید.

    طبیعتاً خیر

    هیچ شرکت و شخصی نمی تواند ضمانت %100 به شما ارائه دهد.

    اما فعالیت ها تا زمانی که رتبه برای شما رضایتبخش باشد صورت میگیرد، پس از آن برای حفظ رتبه به شما نکات طلایی و کلیدی گفته می شود که با انجام آن فعالیت ها می توانید رتبه خود را حفظ کنید.

    رقابت در مسیر سئو همانند مسابقه دو می باشد، اگر در کلمه کلیدی از انجام فعالیت ها دست بردارید مطمئناً رتبه برتر ازآن سایتی می شود که به صورت مستمر در حال فعالیت بر روی سایت یا کلمه کلیدی خود می باشد.

    بنابراین نمی توان به صورت %100 تضمینی ارائه کرد.

    خیر

    می توان بر روی هر CMS و سیستم مدیریت محتوایی فعالیت ها را انجام داد.

    زیرا فعالیت ها به صورت ریشه ایی انجام می شود پس تفاوتی در وردپرس بودن یا نبودن سایت شما ندارد.